FRJ MediaSind solicită Parlamentului să ancheteze cum a cheltuit Radioul public banii cetăţenilor pe campanii denigratoare

Având în vedere campania denigratoare conţinând acuzaţii false, xenofobe, rasiste, calomnioase şi discriminatorii orchestrată de conducerea Societăţii Române de Radiodifuziune prin propriile posturi de radio şi prin publicaţia online Cotidianul.ro împotriva Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor, Federaţiei Europene a Jurnaliştilor şi Federaţiei Române a Jurnaliştilor MediaSind, Comitetul Executiv solicită Parlamentului României să verifice modul prin care instituția publică a cheltuit banii pentru publicitate/promovare.
FRJ MediaSind constată că singura publicație care a acceptat să declanșeze o campanie murdară la adresa celor mai mari organizații ale jurnaliștilor pe plan internaţional, regional şi naţional, Federația Internațională a Jurnaliștilor, Federaţia Europeană a Jurnaliştilor și Federația Română a Jurnaliștilor MediaSind, este Cotidianul.ro (vezi reactia pe http://www.mediasind.ro). Pe perioada campaniei de discreditare, Cotidianul.ro publică pe prima pagina reclama „Radio România Actualităţi – Nr. 1 în România”. Totodată, nu întâmplător, primul articol denigrator împotriva organizațiilor jurnaliștilor este publicat de acesta sub sigla Societăţii Române de Radiodifuziune.

Este cel puțin suspectă intenția SRR de a-şi face publicitate/promovare în această publicaţie online, mai ales că președintele radioului public, Ovidiu Miculescu, se află într-un conflict tocmai cu organizaţiile denigrate, FIJ, FEJ și FRJ MediaSind, iar soţul angajatei SRR, Cerasela Rădulescu, trimisă să facă scandal la Congresul FIJ de la Dublin, este chiar colaboratorul publicaţiei respective.

În acelaşi timp, se fac cercetări penale pentru spargerea sediului şi confiscarea documentelor, bunurilor, cotizației și ștampilei organizaţiei afiliate la FRJ MediaSind, Sindicatul Unit al Salariaților Radio România. De asemenea, asupra şefului radioului public se fac verificări şi de către Agenţia Naţională de Integritate deoarece acesta s-ar fi aflat într-o situaţie de incompatibilitate pentru că a deţinut, în acelaşi timp, funcţii de conducere în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii. Totodată, CNSAS a confirmat că Ovidiu Miculescu a semnat în anul 1987 un angajament cu fosta securitate, având Dosar de reţea nr.R 94603, lucru care poate explica comportamentul dictatorial al acestuia împotriva propriilor salariaţi din radioul public.

Comitetul Executiv al FRJ MediaSind București, 18 iunie 2013

Un gând despre “FRJ MediaSind solicită Parlamentului să ancheteze cum a cheltuit Radioul public banii cetăţenilor pe campanii denigratoare

  1. Pingback: FRJ MediaSind solicită Parlamentului să ancheteze cum a cheltuit Radioul public banii cetăţenilor pe campanii denigratoare | susromania

Multumesc!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s